خدمات پس از فروش شرکت اصفهان ماشین اسپادانا

شرکت اصفهان ماشین اسپادانا، توجه به خدمات پس از فروش را نه به عنوان یک هزینه بلکه بعنوان یک سرمایه گذاری به شمار می آورد و دریافت پشتیبانی بعد از فروش را نه بعنوان امتیاز بلکه بعنوان حق و حقوق مشتریان خود می داند.

در همین راستا و در جهت تکریم حقوق و رضایتمندی بیشتر مشتریان خود ، در گروه خدمات پس از فروش خود از مجرب ترین تکنسین ها و کارشناسان استفاده نموده و جهت تحقق این هدف بخش خدمات و پشتیبانی خود را مجهز به متد و سیستم های به روز اروپایی نموده است.

ارتباط با مشتریان (CRM)

آنالیز پیشگیری از خرابی (FMEA)

سرویس های تعمیرات و نگهداری (TPM)

بدیهی است که  خط مشی دپارتمان خدمات پس از فروش این شرکت ، ارائه خدمات وارانتی و تعمیرات محصولات نیوهلند با استفاده از قطعات اصلی و مطابق با دستورالعمل ها و رویه های استاندارد کمپانی سازنده می باشد . اجرای این خط مشی  همواره متضمن آماده به کار بودن دستگاهها و افزایش ضریب اطمینان آنها است .

شرکت اصفهان ماشین اسپادانا توانایی و آمادگی تعمیر از صفر تا صد کلیه محصولات نیوهلند را دارد.

در این راستا شرکت اصفهان ماشین اسپادانا اقدام به جذب تکنسین های مجرب و همچنین فراهم سازی امکانات تعمیرگاهی استاندارد نموده است که بخشی از آن به شرح زیر می باشد :

 تجهیز سالن سرپوشیده تعمیرگاهی

 در اختیار داشتن تجهیزات کامل سرویس های PM وابزارهای مخصوص

در راستای ارائه خدمات فنی متمایز ، این شرکت در صورت دریافت درخواست مشتریان حداکثر ظرف ۴۸ ساعت حتی در دورترین نقاط میهن پهناورمان ایران  اقدام به اعزام اکیپ فنی می نماید. همچنین در زمینه خدمات فنی ، شرکت اصفهان ماشین اسپادانا ضمن تکمیل شبکه گسترده عاملیت ها ، قابلیت های مطلوب را در زمینه جلب رضایت مشتریان خود در اقصی نقاط کشور فراهم نموده و علاوه بر تعمیرگاه مرکزی و مجموعه متمرکز خدمات فنی و آموزشی ، از شبکه گسترده تیمهای فنی سیار مجهز به خودروهای مخصوص و تجهیزات مورد نیاز به شرح زیر برخوردار می باشد.

 استفاده از خودروهای مخصوص و مجهز به تجهیزات تعمیراتی مورد نیاز.

 استفاده از تکنیسین های مجرب و آموزش دیده در زمینه عیب یابی و تعمیرات تخصصی.

پشتیبانی فنی تیم های سیار توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده.

 انجام سرویس های دوره ای بر اساس دستورالعمل شرکت سازنده.

 انجام سرویس پیشگیرانه ( PM ) عیب یابی و رفع ایراد ماشین آلات در محل سایت مشتری.

 نظارت کامل و به موقع بر موقعیت تیمهای سیار با استفاده از سیستم جی.پی.اس در سراسر کشور.

خواهشمند است برای ارتباط با واحد تعمیرات سیار با شماره تلفن دفتر مرکزی اصفهان ماشین اسپادانا به شماره ۳۷۴۷۴۰۰۰-۰۳۱ تماس حاصل فرمائید یا از طریق ایمیل [email protected]  مکاتبه نمایید.

 دستورالعمل و شرایط دریافت وارانتی

شرکت نیوهلند، ماشین فروخته شده با پوشش وارانتی و اجزاء آن محصول را در برابر هر گونه عیب و ایراد ناشی از مواد( متریال ) یا ساخت، تحت شرایط زیر مورد پوشش وارانتی قرار می‌دهد :
در طول دوره وارانتی، هر قطعه یا قطعاتی از ماشین را که بر اساس بازرسی انجام گرفته دارای ایراد ناشی از مواد( متریال ) یا ساخت تشخیص داده شوند، حسب صلاحدید خود تعویض و یا تعمیر می‌نماید. قطعات و نیروی انسانی لازم برای انجام این تعمیرات بدون دریافت هزینه توسط نیوهلند و از طریق نماینده سرویس و خدمات نیوهلند تامین می‌گردد. لازم به ذکر است این وارانتی شامل هزینه‌های انتقال محصول به محل نمی‌گردد. قطعه و یا قطعات تعویضی و یا تعمیری برای باقیمانده دوره وارانتی محصول تحت پوشش وارانتی قرار می‌گیرند.
این وارانتی شامل موارد زیر نمی‌گردد:

الف – قطعات مصرفی مانند تایر، فیلترها، تسمه‌ها، کابل‌ها، کفشک‌ها، زنجیر،تیغه ها، جنت ها، لاستیک، گل پخش کن،بوق ،باتری،رله ها، کولر،استارت،دینام،قفل ،صندلی،چراغ ها،شیشه،روغن و ضد یخ.ب – ایراد و صدمات ناشی از :(۱) – ایجاد هرگونه تغییر در محصول بدون کسب تایید کتبی از نیوهلند.(۲) – انبار کردن، نگهداری و بکارگیری محصول به نحوی که مورد تایید نیوهلند نباشد.(۳) – انجام تعمیرات نامناسب توسط افرادی غیر از نماینده مجاز نیوهلند و یا استفاده از قطعات یدکی اصلی که توسط نیوهلند تایید نشده باشد.(۴) – استفاده از تجهیزات اضافی که مورد تائید نیوهلند قرار نگرفته باشد.

(۵) ایرادات ناشی از استفاده از سوخت نامناسب .
تحت این وارانتی، نیوهلند تعهدی را در موارد زیر به عهده نخواهد داشت :الف – سرویس و نگهداری معمولی، شامل تعویض روغن، سوخت، تنظیمات و بازرسی ها و دیگر موارد مشابه.ب- مواد و قطعات مصرفی که در برنامه سرویس و نگهداری دوره‌ای پس از مدتی تعویض می‌گردند.ج – در صورتیکه اجزائی از محصول نیوهلند توسط سازنده دیگر ساخته شده و تحت پوشش وارانتی آن سازنده قرار گیرد، نیوهلند تعهدی در خصوص تامین پوشش وارانتی این مورد نداشته ولی همکاری لازم در جهت اجرای تعهدات وارانتی سازنده را معمول خواهد داشت. این همکاری تحت هیچ شرایطی به معنی تعهد و مسئولیت نیوهلند در تامین وارانتی مذکور نخواهد بود.
این وارانتی منحصراً در بر گیرنده محصول خریداری شده فوق بوده و جایگزین هر نوع دیگر وارانتی اعم از کتبی، شفاهی و یا استنباطی می‌گردد. مسئولیت نیوهلند تحت این وارانتی منحصراً شامل موارد مندرج در فوق بوده و تحت هیچ شرایطی، نیوهلند تعهد و مسئولیت برای جبران دیگر موارد مانند ضرر و زیان مالی و یا روحی ناشی از خرابی و یا عدم کارکرد محصول را تقبل نمی‌نماید. در صورتیکه عیبی توسط مشتری اعلام و نمایندگی پس از مراجعه تشخیص دهد که عیب گارانتی نمی باشد، کلیه هزینه ها از قبیل ایاب و ذهاب و اجرت بازدید و تعمیر به عهده مشتری خواهد بود. شرکت اصفهان ماشین هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب های ناشی از عوامل غیر مترقبه از قبل آتش سوزی، تصادف، سیل و… ندارد، لذا توصیه میشود حتما دستگاه خود را بیمه نمائید. لازم بذکر است با توجه به وجود میزان بالای گوگرد ، آب و ذرات در گازوییل‌های تولیدی ایران، سیستم سوخت رسانی شامل گارانتی نمی باشد. لطفا به جهت جلوگیری از خرابی سیستم سوخت رسانی خود مطابق دفترچه سرویس و نگهداری فیلترهای گازوییل را تعویض نمائید.

شرکت اصفهان ماشین اسپادنا با هدف ارائه خدمات و تامین قطعات به مشتریان گروه بزرگ نیوهلند در ایران، آماده ارائه خدمات بدون وارانتی به تمامی گروه‌های مرتبط با نیوهلند می‌باشد. از کشاورزان و راهسازان گرفته تا همه افرادی که از ماشین‌آلات نیوهلند استفاده می‌کنند، می‌توانند در صورت نیاز به خدماتی نظیر تامین قطعات، بازدید فنی، سرویس و تعمیرات با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرند و از خدمات ارائه شده بهره‌برداری کنند.

هدف اصلی ما، کسب رضایت تمامی مشتریان از محصولات نیوهلند است.